12 نکته و راهنمایی مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک

12 نکته و راهنمایی مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک
قصد خرید ماشین لباسشویی دارید ولی نمی ‌دانید که در خرید ماشین لباسشویی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ بین برند های ایرانی و خارجی با تفاوت‌ های قیمتی نجومی سر در گم شده‌ اید؟ چه ظرفیتی مناسب تعداد نفرات خانواده شماست؟ در این راهنمای خرید ماشین لباسشویی قصد داریم به نحوه پیدا کردن بهترین ماشین لباسشویی با توجه به بودجه و نیاز های شما بپردازیم. 
حقیقت این است که از لباس ‌های شسته نشده و کثیف نمی ‌توان فرار کرد، اما یک ماشین لباسشویی قابل اعتماد و با کیفیت می ‌تواند کار شما را راحت ‌کند. اساساً ماشین ‌های لباسشویی از نظر ویژگی، ظرفیت، عملکرد و … در مدل‌ های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می ‌شوند. همچنین دارای ویژگی ‌های منحصر به فردی مانند شستشوی سریع، برنامه ‌های شستشو، قفل کودک، کنترل شستشو بر اساس دما، صفحه نمایش دیجیتال و… هستند. بازار مملو از اصطلاحات پیچیده و نوآوری ‌های اغوا کننده است و همچنین استرس تصمیم ‌گیری با هر خرید بزرگ و گران قیمت وجود دارد. خبر خوب این است که یک ماشین لباسشویی با کیفیت، مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین باید هوشمندانه انتخاب کنید تا سال های زیادی از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و شستشوی بدون نگرانی داشته باشید.
ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین وسایل در اغلب خانه ها است که به نسبت سایر وسایلی که فقط کاربرد دکور آشپزخانه را دارند، بسیار مفید است و البته دارای تنوع مدل هم هست.
سرمایه گذاری بر روی ماشین لباسشویی خوب مشخصاً کار آسانی نیست به خصوص با توجه به تنوع های بسیار زیاد تولید کنندگانی که امروز در بازار وجود دارند. در میان ابعاد فراتر، مانند دامنه ی قیمت ها، شما باید به عوامل مهم تر و متعدد دیگری برای انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب برای منزل، محل کار یا آپارتمان خود، توجه کنید.
اگر شما هم برای خرید ماشین لباسشویی مردد هستید و یا در بین سیل عظیم برند ها و مدل ها سر در گم شده اید شما را به مطالعه این راهنمای خرید ماشین لباسشویی دعوت می کنیم. چرا که اطلاعات این مطلب می تواند برای شما بسیار مفید باشد.
برای آنکه بتوانید بهترین ماشین لباسشویی را داشته باشید در گام نخست نیاز های خانواده خود را بشناسید. در گام بعدی باید نسبت به مدل ها و برند های موجود در بازار آشنایی پیدا کنید. در مطلب راهنمای خرید ماشین لباسشویی بیشتر در رابطه با این فاکتور ها صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا 12 نکته ازمهمترین نکات خرید ماشین لباسشویی را برای تجربه یک خرید خوب و لذت بخش بیان کنیم.
12 نکته و راهنمایی مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک

۱۲ نکته مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک

این نکات مهم در خرید لباسشویی را لازم است بدانید :
  1. اولین و مهم ‌ترین نکته در انتخاب و خرید لباسشویی توجه به استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی آن است. بدون توجه به این فاکتور‌ ها هرگز اقدام به انتخاب نکنید. این دستگاه در هفته حدود یکی دو بار استفاده می ‌شود. بهتر است قبل از خرید لباسشویی به پارامتر ‌های اصلی توجه کنید.
  2. با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان لباس های قابل شستشو در هر بار ظرفیت لباسشویی را انتخاب کنید و حتما در موقع خرید لباسشویی به این نکته توجه کنید.
  3. لباسشویی‌ های تمام اتوماتیک معمولا با حداکثر ظرفیت ۵، ۶، ۷ و ۸ کیلوگرم ساخته می‌ شوند.
  4. مسلما میزان پولی که برای خرید لباسشویی در نظر می‌ گیرید یکی از عوامل مهم تعیین کننده در انتخاب آن است. اما باید توجه داشته باشید که با کمی بیشتر کردن این مبلغ، می ‌توانید گزینه بهتری بدست آورید.
  5. وجود برنامه‌ های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می ‌دهد که برنامه شست و شو را متناسب با نوع و جنس لباس ‌ها انتخاب کنید و نتیجه بهتری نصیب تان شود. بعضی از دستگاه های جدید علاوه بر برنامه‌ های از پیش تعیین شده، این امکان را برایتان فراهم می ‌آورند که به دلخواه خود برنامه‌ ای را برای شستشو تنظیم کنید. در صورتی که توانایی و حوصله چنین کاری را دارید، بدانید که خرید لباسشویی با این ویژگی ها خالی از لطف نیست.
  6. ورودی آب گرم و سرد و یا ورودی تک، در صورتی که محل قرار گیری ماشین لباسشویی به شیر آب گرم نزدیک باشد پیشنهاد می کنیم که دستگاه های دارای دو ورودی آب یا در اصطلاح دو شیر را خریداری نمایید. با این کار در صورتی که شستشوی لباس ها در دمای بالاتر انجام شود مقداری از آب گرم از طریق شیر آب گرم تامین می شود و انرژی کمتری مصرف شده چرا که در غیر این صورت المنت دستگاه می بایستی دمای مطلوب آب را تامین کند.
  7. سرعت خشک کن که با واحد دور در دقیقه مشخص می ‌شود از دیگر مشخصه‌ ها یک ماشین لباسشویی است. اگر برای خشک کردن لباس‌ ها محدودیت دارید یا ترجیح می ‌دهید که آنها را به صورت نیمه خشک یا خشک از لباسشویی خارج کنید، بهتر است ماشین لباسشویی با دور خشک کن بیشتر انتخاب کنید.
  8. ماشین لباسشویی ‌های ایرانی معمولا دور خشک کن ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰ و یا ۸۰۰ دارند. این مشخصه در ماشین لباسشویی ‌های خارجی ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۴۰۰، یا ۱۶۰۰ است. البته این اعداد حداکثر سرعت را نشان می ‌دهند دستگاهی که دور خشک کن ۱۲۰۰ دارد، هنگام خشک کردن لباس‌ ها می‌ تواند با سرعت ‌های ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰ کار کند.
  9. در اولین روز استفاده خود با احتمال خرابی روبه رو هستند! اما نکته قابل توجه در این زمینه مدت زمان ضمانت و نوع خدمات پس از فروش است پس شما می توانید در هنگام خرید لباسشویی به این نکته توجه کنید.
  10. بیشتر ماشین‌ های لباسشویی عرض ۶۰ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر دارند. پیش از خرید لباسشویی، فضای مناسب نصب آن را معین کنید.
  11. در موقع خرید لباسشویی توجه کنید که ماشین لباسشویی چه امکاناتی را برای شست و شو به شما می ‌دهد. شستشو با آب سرد، شستشو با درجه حرارت پایین آب و امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه از جمله امکانات مفیدی هستند که می ‌توانند در کاهش مصرف انرژی موثر باشند.
  12.  ماشین‌ هایی که درب شان در قسمت جلوی آنها قرار دارد بسیار کمتر از ماشین‌ هایی که درب آنها در قسمت بالا است آب مصرف می ‌کنند. بعضی از انواع ماشین‌ های لباسشویی با درب از جلو فقط به اندازه ۳۳ درصد دیگر ماشین لباسشویی‌ ها مصرف آب دارند. پس در هنگام خرید لباسشویی به میزان مصرف آب دستگاه هم توجه کنید. شست و شو در ماشین ‌های درب از جلو نیز بهتر انجام می‌ شود.

12 نکته ازمهمترین نکات خرید ماشین لباسشویی

لینک کوتاه شده محتوی: https://alborz-plast.ir/node/3601

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.