معرفی تجهیزات کارواش صنعتی و جدیدترین تکنولوژی آن

معرفی تجهیزات کارواش صنعتی و جدیدترین تکنولوژی آن
جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها، همه آنچه که قرار است درباره نوآوری در صنعت کارواش صنعتی بدانید. بدون شک تجهیزات در صنعت کارواش را می توان یک خلاقیت مدرن و بی بدیل در زمینه نظافت و شست و شوی فشار قوی خودروها دانست که طیف وسیعی از خدمات حرفه ای و پیشرفته را در اختیار کاربران این صنعت می گذارد. در حقیقت نوآوری در این صنعت و درخشش متریال های به کار رفته در آن موجب هرچه بهتر و سریع تر انجام دادن عملیات مربوط به نظافت خودروها می شود. ما در این بخش از مطلب خود تصمیم داریم که تجهیزات کارواش صنعتی را به شما معرفی کنیم وهرآنچه را که مربوط به جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها است در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی تجهیزات کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یکی از متداول ترین دستگاه های مورد استفاده است که در انواع صنایع مختلف و محیط های خانگی، از آن به منظور ایجاد پاکیزگی و نظافت استفاده می شود. اصولا این کارواش با قابلیت تولید فشار آب پیوسته و بدون وقفه در مدت زمان های بسیار طولانی طراحی و تولید می شود و تولید آن به شیوه ای که تمامی اصول فنی و مولدهای برقی و همچنین استانداردهای طراحی کارواش برقی سازگاری دارد. کارواش برقی که در بازار صنایع مختلف، با نام کارواش صنعتی کوپله شده با الکتروموتور نیز موجود می باشد با وزن بسیار مناسب به صورت سیار بر روی چهار چرخ طراحی و تولید شده است. به گونه ای که امکان حمل و جا به جا شدن آسان را به تمام نقاط محیط را دارد.
دستگاه پمپ کارواش صنعتی علاوه بر برخورداری از تمامی تجهیزات و امکانات کنترل ایمنی استاندارد مولدهای برق و بخار، دارای یک سیستم جدید کنترل آب منبع نیز می باشد که این امر، موجبات بهبود و افزایش راندمان کاری و کیفیت عملکرد دستگاه را فراهم می آورد. عمدتا وزن مشخص شده کارواش صنعتی بدون آب داخل مخزن، چیزی حدود ۵۰ کیلوگرم است که به هنگام کار و فعالیت، زمانی که مخزن آن از آب پر می شود به ۷۵ کیلوگرم می رسد. اصولا عملکرد مدار فرمان این دستگاه به صورت خودکار می باشد که به واسطه آن، عملکرد سیستم قدرت و کنترل، کنترل دما و کنترل فشار به درستی انجام می شود.
معرفی تجهیزات کارواش صنعتی

مزایای استفاده از تجهیزات کارواش صنعتی

دستگاه  کارواش صنعتی  یکی از شوینده های بسیار قوی و مکانیزه به شمار می آید که در عین سادگی بسیار کارآمد و توانمند می باشد. مکانیزم عمل آن به این صورت است آب از یک تغذیه و منبع خارجی وارد پمپ دستگاه شده و با فشار الکتریکی، موتور آن شروع به کار کرده و سپس فشار آن افزایش می یابد. به هنگام رسیدن به فشار مورد نظر، از پمپ خارج می شود و سپس از راه شیلنگ فشار قوی کارواش، به دسته لانس و تفنگی آن هدایت می شود.
تفنگی تجهیزات کارواش صنعتی، قسمتی از سیستم الکتریکی این دستگاه است که وظیفه کنترل و هدایت خروجی آب از پمپ کارواش را بر عهده دارد. وارد شدن این دستگاه به عرصه صنایع مختلف و انجام عملیات شست و شوی مکانیزه و مدرنیته مزایای متعددی را با خود به همراه داشت که از مهم ترین آنها می توان به حذف روش های سنتی و قدیمی نظافت اشاره نمود. از دیگر مزایای استفاده از تجهیزات کارواش صنعتی  عبارت است از:
  • افزایش کیفیت شست و شو
  • سهولت کاربرد
  • افزایش سرعت انجام عملیات نظافت با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها
  • سازگاری کارواش با محیط زیست

مزایای استفاده از تجهیزات کارواش صنعتی

ویژگی های یک کارواش صنعتی

ویژگی های بارز و منحصر به فرد کارواش برقی و انواع مدل های آن بر هیچ کسی پوشیده نیست. این دستگاه شوینده فشار قوی، دارای پارامترهای متعددی است که با توجه نمودن به آنها، تصمیم گیری در رابطه با خرید یک کارواش صنعتی  مناسب و درخور نیاز را راحت تر می سازد. به جرات می توان گفت این نوع کارواش، بهینه ترین حالت ممکن مورد انتظار را در ایجاد یک محیط پاکیزه، برای کاربران خود در صنایع مختلف فراهم می آورد. از جمله ویژگی های یک کارواش برقی مناسب به شرح زیر می باشد:
  • طول عمر بالا و کیفیت مناسب
  • طراحی زیبا و کاربردی و سهولت جا به جایی
  • سهولت تنظیم فشار و دبی
  • تجهیزات جانبی متنوع

ویژگی های یک کارواش صنعتی

انواع تجهیزات کارواش صنعتی

کارواش برقی آب سرد

ویژگی: در این نوع کارواش برقی، نیازی به سیستم گرم کن نیست. همچنین از قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای برخوردار است.
کاربرد: شست و شوی تمامی سطوح مانند خودروهای مختلف، نمای ساختمان و…
کارواش برقی آب سرد       کارواش برقی آب سرد

کارواش برقی آب گرم

ویژگی: این نوع کارواش مجهز به سیستم گرم کن می باشد که به واسطه آن پاشش پرفشار آب گرم، هر نوع لک و چربی و آلودگی های روغنی را بر روی سطوح مختلف حذف می کند.
کاربرد: نظافت سطوح مختلف با آلودگی های مقاوم مانند روغن کارواش صنعتی و ...
 
کارواش برقی آب گرم         کارواش برقی آب گرم
 

نوآوری در صنعت کارواش با چه ویژگی هایی همراه است؟

نوآوری در صنعت کارواش به معنای واقعی یعنی خلاقیت و استفاده از لوازم کارواش با آخرین متدهای روز دنیا است و این می تواند مهم ترین شاخصه برای این صنعت تعریف شود. در واقع متریال ها و تجهیزات ساخته شده در انواع کارواش های صنعتی و… با کیفیت و مرغوبیت بالا،رعایت اصول مهندسی و نیز سازگار با عوامل محیطی گوناگون تولید شده اند. به همین دلیل است که از آنها برای نظافت و شست و شوی انواع خودروهای مختلف اعم از ماشین های سبک و سنگین استفاده می شود.
سازندگان تجهیزات  کارواش با تحقیق و توسعه به منظور بهبود طراحی محصولات، نوآوری در صنعت کارواش و به اثبات رساندن عملکرد آنها سعی بر آن دارند که رضایت و استقبال مشتریان خود را جلب نمایند. باید گفت که این دستگاه مکانیزه قابلیت و توانایی منحصر به فردی همچون عبور دادن جریان آب پرفشار در دمای ۹۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد را از خود نشان دهد.
نوآوری در صنعت کارواش با چه ویژگی هایی همراه است؟

تجهیزات کارواش صنعتی شامل کدام وسایل می شوند؟

برای راه اندازی یک کارواش صنعتی و پیشرفته نیاز به یک سری وسیله است که با وجود آنها یک کارواش صنعتی کامل بوجود می آید. 
تجهیزات کارواش صنعتی شامل: 
  • پمپ کارواش 
  • قطعات پمپ کارواش 
  • جارو برقی کارواش 
  • کمپرسور باد
  • شیلنگ کارواش
  • دسته ی لانس کارواش می باشد. 

تجهیزات کارواش صنعتی شامل کدام وسایل می شوند؟

استفاده از تجهیزات صنعتی در کارواش به کار سرعت بیشتر می بخشد. در این قسمت به توضیحات مختصری درباره ی تجهیزات کارواش صنعتی می پردازیم.

  • پمپ کارواش: پمپ کارواش که مهمترین وسیله ی مورد نیاز یک کارواش است با فشار آب بالا و قدرت پاشش زیادی که دارد باعث می شود تمام آلودگی ها و آلاینده ها سریع تر از روی سطوح پاک شوند. سهولت در کار با استفاده از پمپ های کارواش باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند.
پمپ کارواش
  • جاروبرقی کارواش: وسیله ی ضروری دیگر جهت تکمیل تجهیزات کارواش صنعتی، جارو برقی کارواش می باشد، همه ی ما می دانیم علاوه بر شستشوی بدنه و سطح بیرونی خودرو، داخل خودرو هم باید نظافت و شستشو شود. آلودگی های داخل خودرو شامل گرد و خاک و مواد جامد و در بعضی موارد مایعات است که جاروبرقی کارواش بدلیل مکندگی بسیار بالایی که دارد از پس این آلودگی ها به خوبی بر می آید و خیال شما راحت باشد که با مکش مایعات برای این نوع جاروبرقی ها مشکلی پیش نمی آید. اگر بخواهیم از دیگر مزایای جاروبرقی های صنعتی نام ببریم می توان به مخزن بزرگ این وسیله اشاره کرد و همچنین با دارا بودن فیلتر های قدرتمندشان مانع ورود ذرات ریز از داخل فیلتر به قسمت مکنده می شود.
جاروبرقی کارواش        جاروبرقی کارواش
  • کمپرسور باد: کمپرسور باد وسیله ی پر کاربرد دیگر در تجهیزات کارواش صنعتی است که هوای فشرده ی لازم برای کارواش را تامین می کند، استفاده از کمپرسور باد آسان و راحت است. این وسیله در بازار با حجم های متفاوت هوا قابل دسترس است.
کمپرسور باد
  • شیلنگ کارواش: شیلنگ کارواش از دیگر تجهیزات مورد نیاز است که نوع سیمی دو لایه مناسب کارواش صنعتی می باشد، این نوع شیلنگ ها بعلت مقاومت بالایی که دارند حتی با دماهای بالای آب، استفاده ی مداوم و طولانی مدت، عبور ماشین های سنگین از روی شیلنگ هم آسیب نمی بیند کارواش صنعتی علاوه بر همه ی این ها این نوع شیلنگ ها با تحمل بالای بار و همچنین با فشار بالای آب از طریق شیلنگ، سطوح تمیز را تمیز تر می کند و کار با آن راحت تر است. شیلنگ های صنعتی با قطر ۸/۳ اینچ و طول های متفاوت از ۱۰ متر تا ۳۰ متر قابل دسترس است و شما با توجه به اندازه ی کارواش خود می توانید شیلنگ با طول مناسب را انتخاب کنید.
شیلنگ کارواش       شیلنگ کارواش
  • دسته لانس: وسیله ی دیگری که در تجهیزات کارواش صنعتی از ملزومات است دسته لانس است. دسته  لانس به شیلنگ دستگاه کارواش وصل می شود. این وسیله دو نوع دارد که یک مدل دارای قطع کن روی دسته لانس می باشد که با روشن کردن پمپ و با فشار دادن ضامن روی دسته لانس آب با فشار خارج می شود. نوع دیگر بدون قطع کن است که هنگام روشن کردن پمپ، آب از دسته لانس سریعا خارج می شود. دسته لانس در اندازه های ۹۰ و ۱۲۰ سانتی متری موجود است، ۹۰ سانتی متری مناسب ماشین های سبک و ۱۲۰ سانتی متری مناسب کامیون ها و ماشین های سنگین است. برای خرید دسته لانس دقت نمایید که نوع با کیفیت آن را تهیه کنید چرا که نوع بی کیفیت آنها سریع داغ می شود و همچنین سنگین هم هستند.
دسته لانس                             دسته لانس

تجهیزات جانبی چه جایگاهی در نوآوری صنعت کارواش دارند؟

به جرات می توان گفت افزودن تجهیزات جانبی یکی از بهترین راه حل‌ها در نوآوری در صنعت کارواش به حساب می آید. در واقع افزودن این تجهیزات به علاوه آنکه موجبات به‌روزرسانی سیستم کارواش های صنعتی را فراهم می آورند همچنین سبب افزایش بازدهی دستگاه و در نتیجه سودآوری مجموعه تولید کنندگان و عرضه کنندگانش نیز خواهند شد. در ادامه مطلب شما را با برخی از این تجهیزات جانبی آشنا خواهیم ساخت:
  • آرک های مخصوص فوم پاش: یکی از تجهیزات جانبی که به عنوان خلاقیت و نوآوری در صنعت کارواش صنعتی تلقی می گردد آرک های مخصوص فوم پاش می باشند. در واقع این تجهیزات فوم های ویژه نظافت و شست و شو هستند که با غلظت و خواص منحصر به فرد بالا، تجربه ای بی نظیر را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. به علاوه آنکه آرک های مخصوص فوم پاش دارای جلوه های بصری بسیار جذاب می باشند که به شکل و شمایل آبشاری زیبا بر روی خودروها سرازیر می گردند. این نوآوری در صنعت کارواش نه تنها در هنگام شست و شو تمامی بدنه خودرو را پوشش می دهد بلکه با نظافت عمیق و تأثیرگذار خود حسی متفاوت از نو شدن را به مشتریان خود القا می کند.
تجهیزات جانبی چه جایگاهی در نوآوری صنعت کارواش دارند؟
  • برس های جدید: برس های جدید در انواع کارواش های صنعتی به عنوان کلیدی ترین متریال در نوآوری در صنعت کارواش محسوب می شود. عملکرد صحیح و هوشمندانه این دسته از تجهیزات، دستیابی به بهترین نتیجه در اتمام فرایند نظافت برای کاربر میسر می سازد. نکته قابل توجه در رابطه با برس های جدید این است که در شرایطی که زمان تعویض آنها فرا رسد می توان به مدل های نوآورانه جدید جایگزین نمود. وزن استاندارد، عملکرد صحیح و تطابق با ساختار و فرم بدنه خودرو از شاخصه های بارز برس های جدید به عنوان جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها محسوب می شود.
برس های جدید          برس های جدید
  • سیستم  پاشش واکس عقب: یکی دیگر از تجهیزات که به عنوان جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودرو ها و به عبارتی نوآوری در صنعت کارواش معرفی شد تجهیزات جانبی به نام سیستم پاشش واکس عقب است. چنانچه کاربر قصد انجام سریع و مؤثر عملیات را داشته باشد می تواند در مسیر فرایند نظافت خودرو خود برنامه خشک کنی و واکس زدن را هم اضافه کند. به این ترتیب این نوع از نوآوری در صنعت پمپ کارواش هم به حرکت بر روی خودروی مربوطه فرایند شست و شو و واکس را انجام داده و در مسیر بازگشت سطح بدنه را نیز کاملاً خشک می کند
سیستم  پاشش واکس عقب

چگونه در آمد کارواش صنعتی را افزایش دهیم؟

وسایل مورد نیاز جهت راه اندازی کارواش صنعتی، اولین هدف ایجاد هر شغلی ایجاد در آمد از آن است، شما با مدیریت صحیح می توانید در آمد خود را از کارواش راه اندازی شده بالا ببرید تا با هزینه ای که برای تجهیزات کارواش صنعتی متقبل شده اید دچار ضرر و زیان مالی نشوید. کارواش صنعتی از دیگر راه های افزایش در آمد وجود نیروی کار مجرب و خوش برخورد، استفاده از شوینده های با کیفیت، وجود تجهیزات کارواش صنعتی و پیشرفته، قیمت مناسب و منصفانه تر برای شستشوی خودرو ها، همچنین فضایی بعنوان اتاق انتظار برای مشتری است چرا که با وجود چنین مزایا و امکاناتی مشتری برای دفعه های بعد هم کارواش شما را انتخاب می کند پس مشتری مداری اصل اول برای جذب مشتری و در آمد بالاتر به حساب می آید. همچنین تبلیغات درست و خلاقانه بسیار موثر است و شما را برای در آمد بیشتر یاری کرده و به هدفتان می رساند.
چگونه در آمد کارواش صنعتی را افزایش دهیم؟

خرید تجهیزات کارواش صنعتی دست دوم را چگونه انجام دهیم؟

اگر قصد راه اندازی یک کارواش صنعتی را دارید ولی بودجه کافی در دسترس شما نیست بهتر است بدانید که تجهیزات کارواش صنعتی را میتوان بصورت دست دوم خریداری کرد. البته پیشنهاد ما نیست !!! چرا ؟ زیرا قطعات پمپ کارواش مصرفی می باشند (مانند سوپاپ – پکینگ آب بندی و …. ) و رقم قابل ملاحظه ای را برای شما در خراب شدن به ارمغان می آورند. ولی در هر صورت انتخاب با شماست.
شما با لیست کردن تجهیزات مورد نیازتان با توجه به اندازه ی فضایی که در اختیار دارید برای احداث کارواش، می توانید اقدام به خرید تجهیزات کارواش صنعتی نمایید. اگر شما تجربه و شناخت کافی نسبت تجهیزات کارواش صنعتی ندارید می توانید با یک فرد با تجربه و قابل اعتماد مشورت کرده تا شما را در خرید این تجهیزات کمک و راهنمایی کند. شما می توانید با مراجعه به استوک فروشی ها یا مغازه هایی که تجهیزات دست دوم می فروشند، آگهی های فروش یا برنامه هایی مانند دیوار یا شیپور وسیله مورد نیازتان را جستجو و پس از بررسی سالم بودن آن اقدام به خریداری نمایید. خرید تجهیزات کارواش صنعتی بصورت دست دوم به شرط سالم بودن آنها برای شما مقرون به صرفه تر هم هست.
خرید تجهیزات کارواش صنعتی دست دوم را چگونه انجام دهیم؟

سخن پایانی

حرف های در مورد نوآوری در صنعت کارواش، درباره نوآوری در صنعت کارواش چه می دانید؟ همگام شدن با زمان و فناوری های پیشرفته یکی از موارد حائز اهمیتی است که مورد توجه بسیاری از کسب و کارها است و این چیزی است که در رابطه با نوآوری در صنعت پمپ کارواش نیز به خوبی صدق می کند. در حقیقت چنین کسب و کاری خود را با گذشت زمان، تغییر در تجهیزات و همچنین پیدایش متریال های جدید سازگار نمود و در این راستا توانست خود را به شاهکاری منحصر به فرد در زمینه جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها تبدیل سازد. طراحی و ساختار این دسته از تجهیزات به گونه ای است که آخرین فناوری های روز دنیا در آن به کار گرفته شده که از این لحاظ از دقت و سرعت عمل بالا و نیز دوام بسیار زیادی برخوردار هستند.
لینک کوتاه شده محتوی: https://alborz-plast.ir/node/3594

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.