لوله های خرطومی محافظ هادی (تابلویی)

لوله های خرطومی محافظ هادی (تابلویی)

 

لوله خرطومی از جمله پرمصرف ترین انواع لوله ها است که به منظور برق کشی در انواع سازه ها به کار می رود. برق کشی یکی از امور ضروری در ساخت ساختمان است که اجرای آن باید بر اساس استاندارهای لازم ایمنی صورت گیرد. عدم توجه به اجرای اصولی و نکات ایمنی ممکن است منجر به بروز حادثه و پیامدهای ناگوار شود. هم اکنون قصد داریم نوع دیگری از لوله های خرطومی به نام لوله های خرطومی محافظ هادی(تابلویی) را به شما معرفی نمائیم که علاوه بر استفاده در صنعت برق، در صنایع مختلف دیگری نیز کاربرد دارد و با لوله های خرطومی برق ساختمان فرق دارند. با ما همراه باشید.

تفاوت لوله های خرطومی برق ساختمان و لوله های خرطومی محافظ هادی (تابلویی):
سیم های برق هادی هستند و جریان برق را از خود عبور می دهند، از این رو باید در پوشش های مناسب و عایق نگهداری شوند تا دچار آسیب و یا منجر به برق گرفتگی ساکنین نشوند. در صنعت لوله کشی برق ساختمان لوله های متعددی برای هدایت سیم های برق ساخته می شوند، از جمله لوله فولادی گالوانیزه گرم، لوله فولادی گالوانیزه سرد، لوله پی وی سی، لوله پلی اتیلن و لوله پلی آمید که هر کدام قابلیت های منحصر بفرد خود را دارند. در ساخت لوله خرطومی به عنوان پر مصرف ترین لوله های برق، از گرانول پی وی سی به همراه مواد دیگر استفاده می شود. در تولید لوله خرطومی انواع استاندارهای لازم توسط تولیدکنندگان این محصول رعایت می شود، به همین دلیل این لوله ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای لوله کشی برق ساختمان استفاده می شوند. پیمانکاران ساختمان و افرادی که در حوزه برق کشی مشغول به فعالیت هستند تا حد ممکن سعی می کنند از تجهیزات و ابزارهای استاندارد و با کیفیت در پروژه های خود استفاده کنند تا علاوه بر تامین ایمنی لازم برای ساختمان، عمر مفید آن را افزایش دهند. لوله برق نقش بسیار مهمی در محافظت از سیم های برق ایفا کرده و آن ها را در برابر عوامل مختلف و ضربه، ایمن می نمایند.

لوله های خرطومی برق ساختمان با لوله خرطومی محافظ هادی (تابلویی) فرق دارند. لوله های محافظ هادی در تابلو برق و دستگاههای صنعتی استفاده می شوند مثلا اگر بخواهند یک سیمی را از اینطرف دستگاه به آنطرف دستگاه بکشند داخل این خرطومی قرار میدهند بعنوان محافظ هادی اینگونه استفاده می شوند. لوله های خرطومی محافظ هادی(تابلویی) کیفیت بالاتر، انعطاف پذیری بالاتر، ضخامت بالاتری نسبت به لوله های خرطومی برق ساختمان دارند و بهتر هستند.

لوله خرطومی های محافظ هادی (تابلویی) در دو مدل نرم و سفت در سایزهای 11، 13، 16، 19، 21، 23، 25، 29، 32، 34، 36، 38، 48، 50 تولید می شوند. تقریبا تمام سایزهایی که نیاز می باشند در شرکت البرز پلاست در حال تولید می باشد. این مدل لوله خرطومی ها در تابلو برق و در دستگاههای صنعتی و کارخانجات صنعتی استفاده می شوند. در دستگاههای صنعتی و کارخانجات صنعتی برای جابجا کردن مایعات و سیالات، و یا در جاهایی بعنوان هواکش لوله های باریکتر را جایگزین لوله های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده هواکش ها از سایزهای 48 و 50 استفاده می شود. به این جهت است که لوله های خرطومی برق ساختمان  با لوله های محافظ هادی(تابلویی) تفاوت بسیاری دارند و این مدل لوله ها به نسبت لوله های خرطومی برق ساختمان بهتر هستند.

 

لینک کوتاه شده محتوی: https://alborz-plast.ir/node/3571

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.